Polityka zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwa żywności
Naszą firmą zarządza klient
Nadrzędnym celem działalności NASZEJ FIRMY jest umacnianie pozycji rynkowej poprzez zdobycie zaufania, wiarygodności i miana niezawodnego podmiotu na rynku transportowym oraz warsztatowym postępując zgodnie z zasadami etyki biznesu, a także:
- zdobywanie i umacnianie zaufania Klientów do naszych usług i firmy poprzez zespół norm rzetelnego i odpowiedzialnego postępowania w relacjach z nimi samymi oraz pracownikami, wspólnikami i organami publicznymi w sposób zgodny z obowiązującym światłem prawa i powszechnie przyjętymi normami społecznymi,
- prowadzenie wszystkich procesów usługowych w sposób ekologicznie bezpieczny i efektywny w warunkach pozwalających na bezpieczny i higieniczny przewóz towarów, zwłaszcza żywnościowych,
- ciągłą poprawę higieny oraz warunków i bezpieczeństwa środowiska pracy.
Osiągnięcie wytyczonych celów realizujemy poprzez :
- 1. wprowadzenie generalnej zasady , iż za jakość odpowiada każdy pracownik Przedsiębiorstwa,
- kontrolowanie wykonywanych usług na wszystkich etapach ich realizacji, stałe doskonalenie ich jakości, zapobieganie występowaniu ewentualnych niezgodności i reklamacji,
- wprowadzanie nowych technik i technologii w związku ze świadczonymi usługami mających na celu poprawienie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny, jak również zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym, poprzez wprowadzenie i egzekwowanie zasad i szkoleń z zakresu BBS (ang. Behaviour Based Safety) w celu omawiania przyczyn niebezpiecznych zachowań mających wpływ na wyniki firmy.
- monitorowanie oddziaływania na środowisko i ocenę występujących zagrożeń,
- współudział wszystkich pracowników w proces rozwoju i wdrażania programów odnoszących się do przeciwdziałania używania i bycia pod wpływem alkoholu i narkotyków oraz szeroko rozumianej ochrony ludzi i majątku przed stratami spowodowanymi świadomym zniszczeniem lub kradzieżą.
- dbałość o fachowość i kompetencje pracowników poprzez stały planowy system szkoleń,
- przestrzeganie w firmie zasady równego traktowania w zatrudnieniu polegającej na ustaleniu dla wszystkich pracowników jednakowych warunków pracy niezależnie od płci, rasy, religii, stopnia niepełnosprawności czy też orientacji seksualnej.
- unowocześnianie stosowanej , w ramach i w związku ze świadczonymi usługami, aparatury kontrolno-pomiarowej mających na celu zmniejszenie uciążliwości dla środowiska,
- podniesienie bezpieczeństwa i higieny oraz ochrony środowiska do rangi najwyższego priorytetu w kierowaniu firmą, a zwłaszcza zapobieganie różnego typu zanieczyszczeniom i zagrożeniom,
- zapewnienie Klientom terminowych i bezpiecznych przewozów na trasach krajowych i międzynarodowych, przestrzegając wymogów związanych z ochroną środowiska, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przewożonej żywności,
- osobiste, bezpośrednie zaangażowanie się Najwyższego Kierownictwa w utrzymanie i podnoszenie Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności, Bezpieczeństwa, Higieny i Jakości w Przedsiębiorstwie,
- zobowiązanie do spełnienia wymagań prawnych oraz innych wymagań dotyczących organizacji w zakresie BHP, Ochrony Środowiska i Bezpieczeństwa Zdrowotnego Przewożonej Żywności,
- przestrzeganie przy wykonywaniu napraw spawalniczych standardów wynikających z normy PN-EN ISO 3834-2:2007,
- zapewnienie bezpieczeństwa żywności opartego na zasadach HACCP zgodnego z Codex Alimentarius oraz standardu transportu żywności polegającego na zapewnieniu bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością,
- zapewnienie w trakcie transportu bezpieczeństwa zbóż, pasz i dodatków paszowych wymaganego systemem GMP+B4
Kierownictwo Przedsiębiorstwa oświadcza, iż pracownicy zostali przeszkoleni i są świadomi zagrożeń związanych z bezpieczeństwem zdrowotnym żywności, jakie zostały zidentyfikowane w całym cyklu świadczenia usługi przewozowej i jednocześnie odpowiadają za bezpieczeństwo zdrowotne przewożonego produktu. Niniejsza Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania PW EURO-TRANSCHEM Sp. z o.o. jest rozpowszechniona i znana pracownikom oraz podlega przeglądowi i uaktualnianiu w zależności od potrzeb.
PREZES ZARZĄDU
Krzysztof Pasiecki
Zweryfikowano aktualność 08.02.2016 r.
W ramach spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 14001:2005, firma corocznie podczas spotkań Zespołu ds. BHP, P. Poż., Bezpieczeństwa środowiskowego oraz Bezpieczeństwa Żywności dokonuje identyfikacji i oceny aspektów środowiskowych precyzujących zagrożenia występujące w PW Euro-transchem Sp. z o.o. Wnioski te są podstawą do określenia przez firmę Programu Realizacji Działań w Ramach Systemu Zarządzania Środowiskiem na każdy rok. Szczegółowe informacje są dostępne u Pełnomocnika Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Chcesz jeździć bezpiecznie i pewnie?
Dokonuj profesjonalnej diagnostyki i napraw swego pojazdu u nas za cenę na którą Cię stać i jakość na którą zasługujesz...